F-J-in-zd-Amerika.reismee.nl

Ushuaia

Dit is de meest spannende dag van de vakantie geweest. Na al die dagen van doorgaan, indrukken opdoen en verwerken hebben we onszelf een rustdag gegeven.

Even geen excursies, maar heerlijk uitslapen en laat ontbijten. 's Morgens nog een wandelingetje gemaakt door het bos en ‘s middags naar het stadje om wat laatste boodschappen te doen en omwéér iets te eten.

Volgens Frans zagen we de boot al in de haven liggen maar het was te ver om 100% zeker ervan te zijn. Ushuaia is een kleine haven voor o.a. vrachttransport, een paar Argentijnse Marineschepen, cruise- en andere schepen om toeristen rond te varen (o.a. door het Beaglekanaal).

Morgen worden de koffers om half 10 opgehaald. Zelf worden we pas om 15.30 uur vanaf het hotel opgehaald voor ons avontuur naar Antarctica.

De temperaturen vallen tot zover mee (rond de 12 graden), het is droog en er staat weinig wind, maar dat kan hier met het uur veranderen. Vandaag was weer een dag met zon toen weer bewolkt en later weer zon.

De komende 12 dagen zullen er geen berichten via dit weblog verschijnen. Jammer voor jullie, maar ook voor ons. Hoe moeten we onze avonden dan vullen?